Tuesday, November 1

NOVEMBER

dah berganti bulan pun...tabah mengharungi liku liku perjalanan kehidupan..sungguh..bru faham apa itu LIKU LIKU KEHIDUPAN...mmg berliku pun..haissh..pagi nie kat atas bas, dgr lagu Alyah, Kisah Hati..tetiba teringat Maisarah..teringat pada ari sabar aku ade kt kemuncak..aku bawa sarah blik kg naik bas..dengan kesihatan yang tak mengizinkan..teringat saat aku tarik tangan sarah ke tandas sbb aku dah x tahan nak termuntah..teringat bila sarah mintak nak beli mcm2 kat deretan kedai2..dan aku tak hiraukan..cuma aku ckp.."nanti sampai kg, ibu beli, kita pergi kedai ngan wan"..cian adik..tpi masa tu aku tgh berserabut..dalam kepala otak aku, cuma nak cepat smpi kg..nk tgk muka mak ayah aku..famili aku..itu jer yang buat aku kuat...mood time 2..sangat la sedih dan lemah..Alhamdulillah..aku dikurniakan puteri yang kuat..sampai di kg..puteri aku masih tersenyum..apatah lagi disambut sepupu2 yang sebaya..terus bermain..wlaupun sebelum tu, rasa nyer dah lebih sebulan aku dan dia hidup dalam keadaan yang tak menentu..makan tak menentu...tapi adik kuat..mcm ibu..tapi sekuat kuat aku, bila tgk muka mak , jatuh juga aku..aku menangis..mak juga menangis..rupa nyer menangis tu boleh melepaskan segala nya..terasa ringan dada aku..terasa mcm sume nyer dah selamat..tapi sebenar nyer , itu lah detik permulaan nya..detik mula yang aku masih tunggu pengakhirannya...n saat nie aku benar2 rindukan gelak tawa puteri aku, maisarah..sabar anak ibu, ibu akan usahakan agar kita berdua bersatu kembali..kita ber2...HANYA KITA BERDUA...

No comments:

Post a Comment

Sile lah Jgn Malu Untuk Mengomen, hehe