Saturday, October 29

my weekend

ari nie 29 hb Oktober 2011..dh ujung bulan dah..ari nie baru lah aku sedar yang aku banyak habiskan masa dlm bulan Oktober nie dengan bekerja..overtime bagai..tu pun trsedar bila nak bangun pagi..badan rasa letih..cian badan..bukan aku tak nak rehat kan kau..tapi kalau aku rehat kan kau, kepala otak aku kusut..dh sejak azali aku nie seorang yang suka berfikir..thinking & thinking..non stop..sebab tu aku buat keputusan sibukkan diri dgn bekerja..bila aku kat opis aku relax..stress keja bantu aku lupakan stress peribadi..mungkin hujung minggu aku yang akan datang pun mcm nie gak..selagi aku home alone..selagi aku sendiri..susah rupanyer hidup sendiri..tambah bila ada si kecik yang aku rindui..klu dekat2 x der nyer aku overtime..jauh..3g jer yg boleh klu nak lepas rindu.kekadang fikir, sedih dgn nasib diri..ermmm..mungkin aku masih dalam proses nak sesuaikan diri..orang lain boleh jer home alone,, aku tengok hepi jer..entah lah..pasrah, redha..itu je yang ada dlm kepala otak sekarang..

No comments:

Post a Comment

Sile lah Jgn Malu Untuk Mengomen, hehe