Wednesday, January 11

aPa kAtA aTy ????

bila ckp pasal aty...ermmm..ssh kn..ntah la...dulu aku buat keputusan berdasarkan apa yang org tentukan..baik untuk mereka..baik lah untuk aku..buat masa nie rmai yang trtanya2 aku nie still single lagi ker..available lgi ker?..Ya Allah...mcm terlalu awal kn...? tpi mak aku kta cepat pun x per..aku thu apa yang tersirat dalam aty mak aku tu..dia risau aku dok ber2 ngan anak kt sini..at least klu aku kawen ade org jaga aku..tpi seriously aku takut, trauma..kang aku plak yang nak kena jaga dia..he3..kelakar lak....ade jer kn org menjanda sampai 10 thun..x mati pun...jiwa jer seksa sikit...hu3..tapi lebih baiklah kan dari seksa banyak...he3..so , apa kata aty....aty kate...nanti dulu...cau cin cau

No comments:

Post a Comment

Sile lah Jgn Malu Untuk Mengomen, hehe