Friday, January 20

2 minggu suDa...

he3..dah nak masuk 2 minggu sara masuk taska..waa..perkembangan yang amat baik..bangun sama2 ngan ibu..mandi sama2..bersiap sama2..g kejew sama2..teman adik bekpes..ermmm..bahagia nyer rasa..TQ ALLAH..mujur ALLAH kurniakan puteri yang tabah macam ibu..kuat semangat macam ibu..kita redah jer ber2..tetapi kekadang tu terasa la jugak ssh nyer..cam pagi tadi, aku buat kejew bodoh..nak g kejew , ujan amat  la lebat..nak heret anak skali g kat keta..confirm la basah lencun..x leh nak jalan laju2..punyer la pendek fikiran aku leh lak tinggal sara kat lobi sorang2..aku g lari amek keta..msa dlm keta dh fikir, klu balik ke lobi, anak aku x der, mampus akuu..Alhamdulillah..Tuhan lindung anak aku..dia masih kat situ tercengang2..Ya Allah..apa la aku buat nie..taubat , lepas nie x buat dah..biarla masuk opis lambat..janji aku ngan anak selamat..hu3..pengajaran..

No comments:

Post a Comment

Sile lah Jgn Malu Untuk Mengomen, hehe