Thursday, February 2

::::::sepi::::

salam...sepi..hu3..i2 yang aku rasa skrg nie..masuk nyer tahun baru nie, ramai kengkawan telah d landa kesibukan..ha3..segan lak nak ganggu..so , teruskan idup ber2 wif mysara kecik...Alhamdulillah..ketenangan yang d cari selama inie dah mula menampakkan diri nya..wlaupun tak sesempurna mana, cukup buat aku..hidup berdikari..sumer klu boleh, nak buat sendiri..klu de benda yang x tahu..aku gagahkan diri bertanya..itu yang terbaik..cuma kekadang, terasa jugak kekosongan..rasa mcm ade yang tak cukup dalam idup aku..hu3..tapi , aku akan berusaha menyesuaikan diri...biasa lar..bila nak start sesuatu..mmg la akan terasa susah sikit kan..akan ku hadapi sumernyer...hu3

* sebenar nyer tgh pikir nie, camner nak isi angin tayar keta nie..tayar depan dah kurang angin lar..x pandai la...camnee ekkkkk?

No comments:

Post a Comment

Sile lah Jgn Malu Untuk Mengomen, hehe