Monday, April 9

SUpRISE !!!

hye,,,ari yg penuh dgn kjutan..sentap jgak aty aku nie..2 ari brcuti tlah memberikan byk masa untk aku berfikir dan berfikir..dan aku rsa nyer tlah membuat 1keputusan..buat masa nie aty aku nekad nak berpindah ke kampung..mengenangkn mysara yg makin membesar, mmerlukan spenuh prhatian, aku rasa aku harus d
an perlu menetap di kg..n utk permulaan, mestilah kna isui form tukar dulu..masuk kejew jer trus isi dn print..tggu nk masuk bilik bos ajer..pas tu klu boleh, ari nie nk ignore je msg2 dari org2 yg aku rasa aku nk ignore..(sesi balas dendam)..he he he, dn sgguh tepat, awal2 pgi in the monink dh msuk 1 msg..i2 pun stelah 3 ari sepi..( sibuk sgt la kte nyer)..dan untuk melancarkan misi "jgn beri hrapan pda dia" &  "jgan berharap yg lebih2 dri dier.."just ignore jer..x mati pun klu msg x brjwp kn..,?  he he he..  pas tu, x de angin, x de ribut taufan,,tetiba dpt call dari guard ensem kt bwah opis sruh trun amek brg..bile pulak la aku order brg,,?? dh lama kut pencen shoping on9 nie...ermm..cer teka dpt aper?? KEK !!!! first time la seumo idup aku dpt kek nie, delivery kt opis g..klu org trsyg yg bagi ( de ker org trsyg.???) mmg la hepi giler..rse cam nk awet jer kek tu jdi keras cm mumia tu , leh simpan buat knangan..syg oo nk mkn,,,tpi mmandng kn penghantar nyer adlh org yg aku dh buang dri kamus idup aku..huh, rsa nyer aku nk buat aper ngan bnda alah tu.?? klu ikut aty nk jer buang dlm tong sampah yg setia menanti kt blakang aku tu..dh lah tulis nama aku dgn dia atas kek..nyampah..!!! tpi, x elok kn membazir, tuhan marah..so, aku sedekahkan dekat org2 yg x de kena mngena dgn aku..semuga tuhan melimpahkan rzeki kpd pengirim nyer..lain kali x yh lah nk antar kek bagai..klu dri dulu romantik cmnie kan bes,,? tpi bile dh kna hentam, dh ilang dri gengaman bru nk sayang,, x pyah la kut,,buag duit jer,,..puas jga la aku kena gelak2 ngan kwn n famili..x per la, nk buag cmner nsib bdan..hu hu hu ....berbalik pde misi ignore tu tdi, rse nyer ade la kut 6 msg, 2 call..nada cm risau jer kt aku..he he he, bes rupanyer knakn org nie..mcm nie rupe nyer prangai kaum adam nie..bila x dpt, x dgr suara, kelam kabut cari,..ade pulak msa nk call..msg ayat2 prihatin..tpi bila dh dpt, thu kite nie ader, ok jer..trus diam..igt prangai lain2..ermm, uper nyer lbih kurang jer sumer..dh nama nyer pun LELAKI,,,..so, lyan kn jer slagi boleh lyan..k, la..ltih dh mnaip pkai tab nie..bes lagi taip pkai ladtop @ pc..he he..nite, sweet dream...zzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment

Sile lah Jgn Malu Untuk Mengomen, hehe