Saturday, December 15

mimpi dapat sebentuk cincin emas



Selamat pagi Sabtu..bes nyer klau boleh bangun lambat..tapi kena keja..uwaaa...awal jugak bangun nyer..semalam tido tersangat la awal sbb sakit kepala sampai mengalir air mata..tapi x nangis, air jer ngalir keluar..tido jer ubat die..

Mungkin sebab tidao awal sangat Eita mimpi lar..mimpi ade orang antar bunga ngan cincin emas kat opis..hihi..seram gak..bangun pepagi terus on tab..goggle pe maksud nyer..nie Cik goggle ckp

1. Bermimpi diberi cincin. Artinya, pertanda baik karena usaha kita akan sukses atau kita akan segera menikah.

2. Mimpi memakai cincin emas, Akan mendapat ilmu.

3. Mimpi diberikan cincin, kemudian orang yang memeberi berkata “Pakailah cincin ini!” bererti, jika sesuai dia akan menjadi penguasa, jika kaya bertambah hartanya, jika di dalam peperangan bererti mendapat pertolongan

4. Mimpi diberi cincin : Akan segera berumah tangga

mak ai, yang selepas no.4 tu google sume tertulis samada akan segera berumahtangga , x pun akan mendapat ilmu..

ape pun ini cuma tafsiran..x boleh nak taksub sgt kan...muga semuanya akan baik2 sahaja..

~bubye~


3 comments:

  1. bila lg niesa nk mimpi diberi cincin emas tu..hikhik..thanks follow niesa kak!

    jemput join giveaway pertama dr niesa dan kwn niesa.. ^^,
    http://niesa-lovecrew.blogspot.com/2012/12/k-1st-ga-azam-tahun-baru-2013-anda.html

    ReplyDelete
  2. semalam.. sy mimpi dpt cincin emas, patu sy pakai kt jari..

    ReplyDelete
  3. bru je pgi nie sy mmpi kna pinang org,,n di sarungkan cincin emas..
    apa2 pon..semoga baek2 shaja.. :)

    ReplyDelete

Sile lah Jgn Malu Untuk Mengomen, hehe